Субота, 27.04.2024, 09:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Єременко Ольга Данилівна

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Позакласна робота

Святкова гра "О жар душі, учительський вогонь!"

Святкова гра

«О жар душі, учительський вогонь!»

 

Звучать фанфари

Учень                 Святковий зал – осінні квіти

                            І легше жити на землі,

                            Іду з поклоном і привітом

                            До вас, мої учителі!

 

Учениця             Свято учителя – свято для всіх,

                            Адже кожен – з Країни Дитинства.

                            Хай вітання лунають і сміх

                            І дзвенить в золотім падолисті.

 

Звучить музика

Ведучий І.          Добрий  день, шановна родино! Я таки не помилилася: родина, бо  думаю, що сьогоднішнє свято – це єднання нас у родину!

 

Ведучий ІІ.        Ми раді вітати вас у цім залі! Хочемо, щоб цей день став для вас відпочинком, джерелом веселого настрою.

 

Ведучий І.         Сьогодні ми з вами зібралися на традиційне свято працівників освіти –

                           Свято вчителів!

 

Ведучий ІІ.       Свята приходять і відходять, змінюються дати, події, їх забувають і

                          відроджують, але День учителя святкувався завжди!

 

Ведучий І.        І сьогодні ми вітаємо усіх із професійним святом! Бажаємо міцного

                          здоровя, щастя, багато педагогічних звершень.

 

Ведучий ІІ.       Дозвольте розпочати наше свято. Повідомляємо: у кількості годин воно

                          твердо не виражено, тарифній сітці не відповідає. Сценарій переписувати

                          не треба.

 

Ведучи І.          Від вас вимагається, щоб ви відпочили, щоб сили додалося, наснага й

                          творчість не вмирали і щоб про вас добра слава йшла.

 

Ведучий ІІ.       Отож, шановні вчителі, починаємо.

 

Ведучий І.        Перший конкурс – «Склади назву команди» (три конверти з буквами:

                         «Конкуренти», «Весельчаки», «Екстрімали»). Учасникам команди

                          вишикуватися з буквами по порядку, щоб можна було прочитати назву.

                          Хто швидше справиться, отримає смайлик.

 

Звучить весела мелодія, команди виконують завдання

 

_________________________________________________________________________

 

Ведучий ІІ.       Наступний наш конкурс – «Слово це – не дивина: зустрічаєш мало не

                          щодня». Як ви зрозуміли, вам потрібно відгадати запропоновані нами

                          загадки. За правильно відгадану загадку – смайлик.  Отож,

Загадки для першої команди:

1.     У вінку зеленолистім, у червоному намисті. (Калина).

2.     Колючий клубок прибіг у садок. (Їжак).

3.     Стоїть пані, чепуриться, бо сто сорочок оділа. (Капуста).

4.     У воді купалася, а сухою зосталася. (Качка).

Загадки для другої команди:

1.     На дереві я родився в кожусі, кожух розірвався – і я на землю впав. (Каштан).

2.     На городі молода пишні коси розпліта, у зеленії хустинки золоті хова зернинки. (Кукурудза).

3.     По голові походила, гарну зачіску зробила. (Щітка для волосся).

4.     Рогатий, а не бик, пливе, а не качка. (Місяць).

Загадки для третьої команди:

1.     Тричі родиться, а тільки раз умирає.(Метелик).

2.     Взимку чорне, навесні зелене, а восени жовте. (Листя).

3.     Ні в огні не горить, ні у воді не тоне. (Лід).

4.     Впала стрічка через річку, поєднавши береги.(Міст).

 

_______________________________________________________________________

 

 

Ведучий І.        І любов без мови безязика.

                          І земля без мови – не земля.

                      Наступний наш конкурс  -  «Літературний».  Кожна команда отримує уривок

                      із прози.  Вам необхідно виразно прочитати уривки, назвати твір,

                      автора та героїв. За правильну відповідь – один смайлик.

Завдання для першої команди:

«В Нимидори закапали сльози на сніп жита, на перевесло, і ті сльози наче вогнем пали на Миколину душу. «Серце, козаче! – подумала Нимидора, - твоє ласкаве слово, твої карі очі чогось ніби стають мені за матір, за брата, за все, що було мені на світі найлютіше, наймиліше.»    (І.Нечуй-Левицький, «Микола Джеря»).

Завдання для другої команди:

«Я просив у тебе руки твоєї доньки, котру я люблю, як ніхто у світі не буде любити. Невже між твоїм боярським, а моїм мужицьким родом така велика пропасть, що любов не могла її перегатити?

-         Ні, годі мовчати, - сказала нараз Мирослава,- Максиме, я буду твоя.

Тугар Вовк глядів глядів на свою доньку і не знав, що йому робити.» (І.Франко, «Захар Беркут»).

Завдання для третьої команди:

«Не плачте, мамо! Я покоряюсь вашій волі і для вас за першого жениха, вам угодного, піду заміж, перенесу своє горе, забуду Петра. Трудно, мамо, викинути Петра з голови, а ще трудніше із серця. Но що робити! Дала слово за першого вийти заміж, для покою матері, треба все перенести». (І.Котляревський, «Наталка Полтавка»).

 

 

 

 

Ведучий ІІ.    Наступний конкурс – «Бліц-турнір».  Кожна команда за 1 хвилину повинна

                      дати якомога більше правильних відповідей. За одну правильну відповідь –

                      один смайлик.

 

Ведучий І.   Ми пропонуємо вам трішки відпочити і послухати пісню у виконанні __________________________________________________________________________

 

Ведучий ІІ.    Відпочили? Отож, далі – конкурс «Мова жестів теж прекрасна».  Вам

                    потрібно  пояснити прислівя за допомогою жестів без слів, щоб гравці інших  

                    команд відгадали їх. Тільки в такому випадку обидві команди отримують  

                  смайлики.

Завдання для першої команди:

1.     Розум без книги, що птах без крил.

Завдання для другої команди:

1.     Голова без розуму, що ліхтар без свічки.

Завдання для третьої команди:

1.     Скільки голів, стільки й умів.

__________________________________________________________________

 

Ведучий І.    Далі вас чекають «Заморочки з бочки».  Ви  повинні прочитати питання,

                      обговорити й дати відповідь. За одну правильну відповідь – один смайлик.

 

1.     Англійці кажуть: «Не вчи свою бабусю, як висмоктувати яйце». А що кажемо ми?

                                                       (Яйця курку не вчать)

2.     Англійці кажуть: «Не роби гору з кротовиння». А що кажемо ми?

                                                        (Не роби з мухи слона)

3.     Давні інки замість людини могли принести в жертву птаха, але він повинен мати одну особливість, спільну з людиною. Що це за птах?

                                                         (Папуга)

4.     Що чукчі називають «пууттякігін», що буквально означає «м’ясо в чашках»?

                                                          (Мясні консерви)

5.     У стресовому стані в організмі людини утворюються небезпечні токсини. Яким чином частіше за все незалежно від волі людини вони виводяться з організму?

                                                       (Зі слізьми)

6.     З чого, згідно з Гіппократом, утворюються перші, тобто молочні, зуби людини?

                                                              (З материнського молока)

7.     Англійці кажуть: «Леді, вийшовши з автомашини, прискорила її рух». Назвіть український варіант цієї приказки.

                                                           (Баба з воза – коням легше)

8.     Коли європейці привезли її на Таїті, таїтяни, які раніше ніколи її не бачили, назвали її «свиня із зубами на голові». Як називаємо її ми?

                                                         (Корова)

9.     Мовою народу ханти «кьот» - це серце, «сем» - рука. А який переклад слова «кьотсем»?

                                                (Пульс)

 

_________________________________________________________

 

Ведучий ІІ.   Мистецтво римування зародилося ще в Стародавній Греції. Уміння

                      добирати потрібну риму свідчить про те, що ви людина освічена, начитана, 

                      ерудована.

 

Ведучий І.        Всіх запрошуєм до гри  ми –

                          Віршувать поможуть рими.

                          З нами будь за кроком крок,

                          Починається урок.

 

Ведучий ІІ.     Наприклад:  у  нас сьогодні вечір в школі,…..   (гумору у нас доволі).

1.     Наша школа невеличка, …

2.     На уроці б не сидіти, …

3.     Ах ці бали, ах ці бали, …

___________________________________________________________________

 

Ведучий І.       Наступне завдання  - творче – «Святковий колаж». Тема святкового

                        колажу – День учителя.

Звучить весела музика, команди представляють колажі.

 

Ведучий ІІ.     Якось Цицерон розмірковував: маючи поганих кравців – не матимеш

                        гарного одягу, якщо погані пекарі – їстимеш несмачний хліб. Але… якщо

                        матимеш поганих учителів – не матимеш майбутнього.

 

Ведучий І.       Зате наші талановиті, завзяті вчителі Валявської школи – найкращі, і для

                        вас свої вітання дарують одинадцятикласники.

 

Ведучий ІІ.    Наша гра підійшла до кінця. Залишилося підвести підсумок.  Отримані

                        смайлики ви залишите собі на згадку про сьогоднішнє свято.

 

Ведучий І.   Дякуємо вам за гру. До нових зустрічей!!!

Категорія: Позакласна робота | Додав: olga1973 (25.02.2013)
Переглядів: 1330 | Коментарі: 13 | Теги: Гра, День учителя, сценарій | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Погода
Погода в Украине